Jó befektetés-e a hűségprogram? | PontTer.Hu
Egyszerű, működő professzionális hűségprogram mikro-, kis- és középvállalkozásoknak
www.pontter.hu
Hűséges ügyfelek néhány jó pontért
 Kezdőlap
 Szolgáltatásaink
 Csomagok / árak
 GYIK
 Ügyfélszolgálat (tipp!)
 Regisztráció
 Bejelentkezés
 Blog
Címoldal >> Cikkek

Jó befektetés-e a hűségprogram?


A vállalkozás bevételének 60-70 százaléka a visszatérő ügyfeleken keresztül folyhat be. Rendszeres törődéssel elkötelezetté, lojálissá válnak, miközben egy új vevő megszerzése átlag 5-ször többe kerül, mint a régi megtartása.

A jövedelmezőség növekedésének lehetőségei:


  • az ügyfél megszerzésének költsége csak a kapcsolat elején merül fel. Minél hosszabb a kapcsolat, annál alacsonyabb a megtartás költsége
  • a hűséges ügyfelek egyre kevésbé akarnak váltani, és árérzékenységük is egyre kisebb, amely stabil bevételi forrást eredményez,
  • a hűséges ügyfelek ajánlják a szolgáltatást ismerőseik körében, ezért szerepük nagyon fontos az ajánlásokban, a referencia marketingben,
  • a hűséges ügyfelek egyre nagyobb valószínűséggel vásárolnak kiegészítő termékeket is,
  • a hűséges ügyfelek egyre elégedettebbek a cégünkkel, és egyre kevésbé hajlandók átpártolni a versenytársakhoz,
  • a hűséges ügyfelek egyre kevesebb költséget jelentenek az értékesítéskor, mivel jól ismerik a szolgáltatás folyamatát, egyre kevésbé van szükségük felvilágosításra.



Új látogatóinknak ajánlott útvonal >>>


6/17/2010 4:17:14 PM

Cikkek, tanácsok

további cikkek...