Tömeges DM (direkt mail) és email küldés, hírlevél | PontTer.Hu
Egyszerű, működő professzionális hűségprogram mikro-, kis- és középvállalkozásoknak
www.pontter.hu
Hűséges ügyfelek néhány jó pontért
 Kezdőlap
 Szolgáltatásaink
 Csomagok / árak
 GYIK
 Ügyfélszolgálat (tipp!)
 Regisztráció
 Bejelentkezés
 Blog
Címoldal >> Cikkek

Tömeges DM (direkt mail) és email küldés, hírlevél


Mind az offline mind az online kommunikációban léteznek olyan technikák, amelyek segítségével tömeges szegmentált, személyre szabott és megszemélyesített üzeneteket küldhetünk az ügyfeleknek, és ügyfélcsoportoknak.

A DM postai levelek és elektronikus levelek (email) esetében is lehetőség van arra, hogy ügyfeleink egy részének küldjünk levelet, például csak a fiataloknak, vagy csak VIP ügyfeleinknek.

Arra is lehetőség van tömeges levélküldéskor, hogy a levél bizonyos szövegrészei részei eltérjenek egymástól attól függően, hogy az adott ügyfél melyik csoportba tartozik. Például lakóhely szerint.

A tömeges DM és email levelek megszemélyesíthetők, vagyis a megszólítás, a tárgymező, vagy a levél más részeiben lévő szöveg személyre szóló. Például: Kedves Sándor!

Elektronikus hírlevelek hosszabb időre előre automatizálhatók. Például egy havi vagy heti rendszerességgel kiküldött hírlevelet akár egy évre, vagy hosszabb időre is el lehet készíteni, és automatizálni.

Ne hagyjuk magukra ügyfeleinket!



Ha van címlistánk, akkor időnként kiküldhetünk nekik DM-et, vagy emailt például egy új szolgáltatás bevezetéséről, akciókról. Ezzel a módszerrel még holtszezonban is magunkhoz csábíthatjuk őket.

Ne hagyjuk jó vevőinket hosszú ideig magukra, mert elfelejthetnek bennünket, és nyitottá válhatnak a konkurencia reklámjaira, ami az első lépés lehet elvesztésük felé!

Tartsuk be a három hónapos szabályt, azaz legalább három havonta kommunikáljunk velük.




5/28/2010 10:36:02 PM

Cikkek, tanácsok

további cikkek...