Mitől lesz garantáltan elégedett minden ügyfele? | PontTer.Hu
Egyszerű, működő professzionális hűségprogram mikro-, kis- és középvállalkozásoknak
www.pontter.hu
Hűséges ügyfelek néhány jó pontért
 Kezdőlap
 Szolgáltatásaink
 Csomagok / árak
 GYIK
 Ügyfélszolgálat (tipp!)
 Regisztráció
 Bejelentkezés
 Blog
Címoldal >> Cikkek

Mitől lesz garantáltan elégedett minden ügyfele?


Miért fontos, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek?



Mert szolgáltatásunkkal kapcsolatos tapasztalataik, a vásárláskor szerzett élményeik alakítják ki a cégünk imázsát ügyfeleik szemében. Ez határozza meg azt is, hogy szívesen jönnek-e máskor is, mennyire lesznek hűségesek és mit terjesztenek cégünkről.

Elérhető-e, hogy mindig minden ügyfél elégedett legyen? Hiszen az emberek különbözőek, és minden ember egy kicsit mást szeretne, vagy kicsit másképpen.

Ez nem lehetetlen, és könnyebb mint azt gondolnánk. Alapvetően minden ügyfél a következő három dologra vágyik:

1. bánjanak velem jól
2. segítsenek megvalósítani amit szeretnék
3. nyújtsanak valódi értéket


Vagyis:

1. Bánjanak velem jól
Minden ember arra vágyik, hogy legyenek vele udvariasak, figyelmesek, előzékenyek, barátságosak. Figyeljenek oda rá, tiszteljék, hallgassák meg a véleményét. Ha megtesszük, mindenki méltányolni fogja.

2. Segítsenek megvalósítani amit akarok
Az ügyfelek egy bizonyos céllal jönnek hozzánk. A segítségünkre van szükségük, hogy megszerezhessék amit szeretnének, ha valamit meg akarnak valósítani, vagy éppen elkerülni. Ha Ön ismeri a szakterületét, akkor tudja, kinek hogyan segíthet. Meg kell tudni, meg kell érteni, hogy miért jött, és mire van szüksége.

3. Nyújtsanak valódi értéket
A legtöbb esetben vannak versenytársak, van egy másik cég is, amelyik ugyanúgy képes megoldani az ügyfelek problémáit. Hogyan lehet valódi értéket nyújtani? Azt kell adni, amire és ahogyan arra ügyfelének a legjobban szüksége van. Ami a legjobban passzol a pénztárcájához, időbeosztásához, lakóhelyéhez stb. Esetleg jobb szakértelmet, minőséget tudunk nyújtani, mint a másik cég. A lényeg, hogy az adott körülmények között a lehető legjobb megoldást nyújtsuk ügyfeleinknek.


Elégítse ki ezt a három alapvető igényt, és ügyfelei újra és újra visszatérnek az Ön üzletébe.



2/13/2010 1:44:10 AM

Cikkek, tanácsok

további cikkek...